Marketing & Sprzedaż

Jak Zmotywować Klienta Żeby Kupił Twój Produkt?

Całkiem niedawno, przeleciałem przez pół świata w okolice Seattle. Wydałem tam mnóstwo pieniędzy na coś, czego nie ma Europie i nawet ludzie żyjący w tamtych okolicach o tym nie wiedzą.

Jechałem po egzoszkielet pełen oczekiwań, że może znów będę mógł chodzić bez kul. W zasadzie to dostać nowe życie.

Po blisko 4 latach od roztrzaskania stawu skokowego znów chodzę, dużo trenuję i prawdopodobnie nigdy nie będę musiał amputować nogi

W oczach miałem łzy szczęścia gdy pierwszy raz od 4 lat mogłem wynieść kubeł ze śmieciami po schodach.

Wiem, że może Ci się wydaje dziwne żeby wyniesienie śmieci mogło dać tyle radości. Dzięki takim z pozoru drobnym czynnościom które nagle znów mogłem robić, czułem że wraca normalne życie.

Jak wyglądało życie przed wyjazdem po egzoszkielet?

Wcześniej wychodziłem jedynie do toalety albo do Żabki po orzeszki o 2 kulach. No dobra przyznaję się, po piwo czasem też 🙂 Dziś chodzę na 1.5 godzinne spacery do lasu i to wszystko dzięki temu, że ktoś zrobił biznes i stworzył świetny produkt.

Jeszcze będąc w Stanach zadałem sobie pytanie: co takiego sprawia, że ludzie z całego świata przyjeżdżają w jedno miejsce i wydają tam mnóstwo pieniędzy?

Co takiego sprawia, że klient jest naprawdę zmotywowany kupić produkt?

Czynników jest oczywiście wiele, ale jest jeden najważniejszy. Dlatego jeśli myślisz sobie co takiego zrobić żeby ludzie kupowali chętnie Twoje produkty, to obejrzyj to nagranie. Pomysł na produkt / gotowy produkt musi spełniać ten najważniejszy warunek. Wtedy będziesz mógł sprzedawać na potęgę.

I właśnie sprawdzenie tego warunku prawdopodobnie pomijasz gdy chcesz tworzyć własne produkty albo usługi. Kiedy obejrzysz to nagranie, prawdopobodnie wyda Ci się to trywialne. Mimo tego mnóstwo ludzi marnuje czas na wymyślanie i tworzenie rzeczy, których i tak potem prawie nikt nie chce kupować, są sfrustrowani i czują, że tylko zmarnowali czas. Dzisiaj czuję niechęć do robienia biznesowo czegokolwiek zanim zweryfikuję to, o czym usłyszysz w nagraniu.