Inteligencja emocjonalna Perswazja Rozwój osobisty/badania naukowe

Jak wpływać na innych ludzi cz.2 – technika podmiany pytań

Dzisiaj dowiesz się jak automatycznie i naturalnie zwiększyć skuteczność Twojej perswazji w 4 krokach.
Technika ta wymusza, by cel perswazji był dobry dla Twojego odbiorcy. Nie ma więc obawy, że ktoś zastosuje ją na Tobie w niecnych celach.
Posłuchaj uważnie i zastanów się: jak możesz natychmiast zastosować do swoich celów?

Zanim przejdziesz do ćwiczenia poniżej: ważna informacja dla Ciebie jeśli jesteś zwolennikiem aktywnego działania w celu budowania niezależności finansowej. Na szkoleniu, o którym wspomniałem była mowa także o budowaniu dochodu i niezależności finansowej w oparciu o inwestycję w nieruchomości (grunty). Kliknij tutaj po więcej informaji o inwestycjach w grunty.
Jeśli nie widziałeś poprzedniej prezentacji, to znacznie lepiej zrozumiesz tą którą teraz oglądasz. Obejrzyj ją teraz.

Pytania do ćwiczenia. Wystarczy, że odpowiesz po kolei  i masz gotowy plan działania oraz perswazji:

1. Jaki chcesz osiągnąć cel?
2. Jak Twój cel brzmi w formie pytania zadanego w pierwszej osobie (którą jest Twój odbiorca)?
3. Jakie za tym stoją pytania tak naprawdę? (
4. Spraw, by odpowiedzi na te pytania były pozytywne

Przykład:1. Cel: Chcę zrobić szkolenie, z którego słuchacze będą zadowoleni

2. Czy jestem zadowolony z tego szkolenia?

3.  Jakie pytania za tym stoją tak naprawdę?

  • Czy dowiedziałem się coś czego nie wiedziałem wcześniej?
  • Czy mogę zastosować w praktyce konkretne elementy?
  • Na ile ten temat mnie interesuje?

4. Daję wiedzę, której wcześniej słuchacz nie znał, którą może zastosować natychmiast. Najpierw jednak robię ankietę, by sprawdzić jaki temat najbardziej pasuje słuchaczom.

 

Jak widzisz – niemal automatycznie działając w oparciu o tą technikę podnosisz skuteczność swojej perswazji, tego jak będzie ktoś Ciebie słuchać i na ile zadowolony z tego będzie.

 

A Ty jaki masz cel? Możesz przećwiczyć natychmiast tą prostą technikę i rozpisać swój cel w komentarzu poniżej.