Marketing & Sprzedaż

Jak budować wizerunek eksperta (szczególnie gdy najchętniej robiłbyś 10 projektów na raz)

Dlaczego ludzie wolą ekspertów i wyspecjalizowane rozwiązania?

Wyobraź sobie, że boli Cię duży palec u nogi. Na tyle mocno, że od kilku dni z każdym krokiem myślisz o tym bólu.

Wypróbowałeś kilka domowych sposobów znalezionych w internecie i nic nie pomogło. W końcu przychodzi moment, że nie wiesz jak masz

sobie sam poradzić i sięgasz po gotowe rozwiązania. Idziesz do apteki po tabletki przeciwbólowe. Miła pani ekspedientka kładzie na ladzie 2 tabletki.

Jedno opakowanie ma czerwony napis „tabletki przeciwbólowe”, drugie wyglądający podobnie „tabletki na ból dużego palca u nogi”.

I teraz zasadnicze pytanie. Którą tabletkę byś kupił? Prawie każdy wybrałby opcję numer dwa.

Co się dzieje kiedy jesteś postrzegany jako specjalista/ekspert?

Jeśli chcesz żeby to do Ciebie ludzie przychodzili i kupowali od Ciebie, to musisz budować wizerunek siebie jako eksperta w konkretnej dziedzinie.

Zobacz jak to robić. Szczególnie, gdy podobnie jak ja, najchętniej robiłbyś dziesięć projektów na raz.


Jeśli jeszcze nie dołączyłeś do grona ponad 8.000 stałych czytelników, to kliknij tutaj, obierz prezent i dołącz do stałych czytelników

 

Daj znać w komentarzu

Dlaczego chciałbyś budować wizerunek jako ekspert/specjalista?

Co by się zmieniło, gdybyś dzisiaj był postrzegany jako jeden z najlepszych ekspertów w swojej dziedzinie?